wypadanie włosów

Przytyłaś? Schudłaś? Jak sobie z tym radzisz? Stałaś się wybuchowa? A może zaobserwowałaś inne zmiany? Napisz jakie!
zwirek
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: środa, 12 lipca 2017, 09:15

wypadanie włosów

Postautor: zwirek » wtorek, 23 stycznia 2018, 22:02

Hej,
Leczyłam endometriozę lekiem Visanne przez pół roku i jakoś w połowie leczenia zauważyłam iż bardzo mocno wypadają mi włosy. Macie może jakieś sprawdzone metody aby powstrzymać wypadanie włosów zanim zupełnie wyłysieję ?

Dziękuję
Zwirek

Dziusia
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 8 października 2018, 09:52

Re: wypadanie włosów

Postautor: Dziusia » poniedziałek, 8 października 2018, 11:51

Witaj, A do jakiego lekarza chodzisz? Miałaś też laparoskopie?


Wróć do „Efekty uboczne stosowania leków - jak z tym walczyć?”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość