plamienia

Przytyłaś? Schudłaś? Jak sobie z tym radzisz? Stałaś się wybuchowa? A może zaobserwowałaś inne zmiany? Napisz jakie!
madziaj
Udzielający się
Posty: 38
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2011, 19:09

plamienia

Postautor: madziaj » środa, 8 sierpnia 2012, 18:13

dziewczyny od miesiaca utrzymuja mi sie intensywne plamienia, nie wydaje mi sie aby to bylo normalne?bralam visanne a teraz jeanine i nadal sie utrzymuja..wczesniej jak ropozczynalam kuracje visanne to mialam przez tydz plamienia i potem 5 mies spokoju. az tu nagle przy 6 opakowaniu mam juz od miesiaca plamienia i bole brzucha:( oczywiscie lekarze mowia ze to przez lek tak mam. no ale tak dlugo?:(

agachod1
Ekspert
Posty: 1668
Rejestracja: czwartek, 15 grudnia 2011, 21:01
Nazwa: aga

Re: plamienia

Postautor: agachod1 » piątek, 17 sierpnia 2012, 14:17

Madziu, a zmienilas lek z Visanne na Jeanine? Moze te plamienia sa od tego wlasnie. Jezeli bedzie sie to utrzymywac, zglos sie do lekarza. Caluje.

madziaj
Udzielający się
Posty: 38
Rejestracja: wtorek, 13 grudnia 2011, 19:09

Re: plamienia

Postautor: madziaj » niedziela, 19 sierpnia 2012, 12:14

nie.plamienia pojawily sie przy 7 opakowaniu visanne. i trwaja juz drugi miesiac .teraz biore janine i nadal sa.;/ co dziennie

agachod1
Ekspert
Posty: 1668
Rejestracja: czwartek, 15 grudnia 2011, 21:01
Nazwa: aga

Re: plamienia

Postautor: agachod1 » sobota, 25 sierpnia 2012, 20:08

Moze to jest tak, ze u jednych dzialanie Visanne nastepuje w pierwszych tygodniach jego zazywania, a u innych potrzeba wiecej czasu zeby ten lek zaczal dzialac. Mam tu na mysli plamienia. Mi co prawda nikt tego nie tlumaczyl, ale ja tak sobie sama rozumuje, ze jesli Visanne rozpuszcza ogniska endo, to przeciez gdzies to wszystko musi sie podziewac. Organizm usuwa to w postaci plamien albo nawet niewielkich krwawien( niewielkich! ). Moze ty tez potrzebowalas wiecej czasu na to by ten lek zaczal dzialac. Tak czy inaczej mysle, ze warto udac sie z tym do lekarza i zapytac go o przyczyne tej dolegliwosci.
Pytanko: dlaczego zmieniono ci lek?


Wróć do „Efekty uboczne stosowania leków - jak z tym walczyć?”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości