Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami ubocznymi ?

Przytyłaś? Schudłaś? Jak sobie z tym radzisz? Stałaś się wybuchowa? A może zaobserwowałaś inne zmiany? Napisz jakie!
vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami ubocznymi ?

Postautor: vwd » czwartek, 23 grudnia 2010, 13:54

Soniko, czyli stad te wymioty, o kt. juz kiedys mowilas... Wspolczuje Ci tego uwazania z oproznianiem... ale Ty sobie swietnie radzisz i za to Cie podziwiam :)

Marlenka
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: czwartek, 30 grudnia 2010, 21:44

Re: Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami ubocznymi ?

Postautor: Marlenka » sobota, 8 stycznia 2011, 11:57

Soniko - teraz dotarlam do Twojego posta - jestem ciekawa jak sie czujesz ? Krwawienie po drugim zastrzyku zdarza sie bardzo rzadko - miejmy nadziej,ze bedziesz miala spokoj przez nastepne klika miesiecy. Co do skutkow ubocznych to minimalizuje je ruch - staraj sie w miare mozliwosci albo biegac albo spacerowac - moze plywac (ja akurat tancze). To zapobiega tez osteoporozie, ktora co prawda raczej nie grozi podczas pierwszych 6 miesiecy ale lepiej dmuchac na zimne. Warto tez brac suplementy z wapnem (ja czulam sie po nich zle wiec nie bralam ale wiem,ze niektore dziewczyny biora i czuja sie lepiej). Albo tez witaminki :wink: Gdybys miala pytania - pytaj bo ja juz jestem na tych zastrzykach prawie 12 miesiecy wiec mam troche doswiadczenia. Po 6 miesiacach lekarz wprowadzil mi Livial czyli hormonalna terapie zastepcza aby uniknac osteoporozy. Wtedy juz wogole takie skutki uboczne jak uderzenia goraca czy suchosc pochwy mijaja. Ale do tych 6 miesiecy lepiej moim zdaniem zacisnac zeby i wytrwac bo kazda dawka estrogenow prze endometriozie nie jest dobra.

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami ubocznymi ?

Postautor: vwd » środa, 12 stycznia 2011, 10:23

Marlenka pisze:Po 6 miesiacach lekarz wprowadzil mi Livial czyli hormonalna terapie zastepcza aby uniknac osteoporozy. Wtedy juz wogole takie skutki uboczne jak uderzenia goraca czy suchosc pochwy mijaja
Ile czasu bralas Livial? Faktycznie nie odczuwalas uderzen goraca i suchosci? :) A co teraz stosujesz?
B. podoba mi sie Twoja wypowiedz
Marlenka pisze:Co do skutkow ubocznych to minimalizuje je ruch - staraj sie w miare mozliwosci albo biegac albo spacerowac - moze plywac (ja akurat tancze).
Ty naprawde tanczysz? Ruch i swieze powietrze wskazane zawsze :) ale ciagle o tym zapominamy ;)

domowniczka
Ekspert
Posty: 1507
Rejestracja: wtorek, 30 marca 2010, 09:05

Re: Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami ubocznymi ?

Postautor: domowniczka » środa, 9 lutego 2011, 13:18

vwd pisze:Ponawiam pytanie: Jakie znacie sposoby na radzenie sobie z objawami ubocznymi? Odstawic leki? !
ja b.chetnie odstawiam leki :D ale boje sie nawrotow i osteoporozy i sama juz nie wiem co robic...

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: Jakie znacie sposoby aby radzić sobie z objawami uboczny

Postautor: vwd » piątek, 12 kwietnia 2013, 10:13

domowniczka pisze:
vwd pisze:Ponawiam pytanie: Jakie znacie sposoby na radzenie sobie z objawami ubocznymi? Odstawic leki? !
ja b.chetnie odstawiam leki :D ale boje sie nawrotow i osteoporozy i sama juz nie wiem co robic...
i znowu problem staje sie aktualny! qrcze... wcale nie jest latwo sie leczysz :?


Wróć do „Efekty uboczne stosowania leków - jak z tym walczyć?”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość