Strona 1 z 1

koniec leczenia visanne...

: wtorek, 7 sierpnia 2012, 13:26
autor: bomboladka
Witajcie.
Mam pytanie może któraś z Was potrafi mi udzielić odpowiedzi. Otóż 19 sierpnia kończę półroczną kurację lekiem visanne a na wizytę lekarską jestem umówiona dopiero na 23 sierpnia (i nie da się inaczej). Będę wiec kilka dni bez żadnego leku :( Troszkę wpadam w panikę...
Może tak być? Taka przerwa? czy po visanne od razu przyjmuje się jakieś pigułki anty blokujące rozwój choroby?
Pewnie bym tu taką informację znalazła ale nie bardzo mam czas szukać :(
Pozdrawiam kobietki i zdrówka życzę

Re: koniec leczenia visanne...

: poniedziałek, 13 sierpnia 2012, 07:22
autor: hercik17
Chyba nie masz się co na zapas martwić.Teraz twój organizm musi odpocząć od leku.Sądzę,że chyba lekarz nie wprowadza zaraz po visanne innej terapii.Ja bynajmniej po visanne nic nie brałam.

Re: koniec leczenia visanne...

: piątek, 17 sierpnia 2012, 14:11
autor: agachod1
Normalnie po skonczeniu jednego hormonu, zeby zaczac przyjmowanie nastepnego, trzeba zaczekac na pierwszy dzien cyklu. Mysle, ze skoro lekarz nic nie mowil o tym, co zrobic jak skonczy ci sie Visanne i kilka dni bedziesz bez lekow, to chyba znaczy ze nie jest to jakis problem. Ja tez bede przechodzic z Visanne na anty, ale dopiero na wiosne przyszlego roku i to po operacji. Nie weim jak to bedzie wygladalo w praktyce, ale pewnie bede musiala zaczekac na pierwszy dzien @ i wtedy zacne przyjmowanie nowych hormonow. Jezeli nie masz pewnosci, moze zadzwon i zapytaj. Pozdrawiam.

Re: koniec leczenia visanne...

: niedziela, 19 sierpnia 2012, 21:04
autor: alcia28
Ja zakończyła Visanne i czekam teraz na naturalną @. Dziewczyny dobrze Ci radzą nie wpadaj w panikę.
Ja jestem 2.5 tygodnia bez żadnych leków i jak narazie nic się nie dzieje. Chodzę na usg co tydzień i kontroluję sytuację. Teraz będę chodzić na monitorowanie owulacji żeby sprawdzić czy w ogóle jest czy nie. Długo brałaś Visanne więc organizm musi odpocząć od leków. Myślę że po takiej kuracji wręcz powinnaś odstawić lek. Organizm musi zacząć pracować.

agachod1 pisze:Normalnie po skonczeniu jednego hormonu, zeby zaczac przyjmowanie nastepnego, trzeba zaczekac na pierwszy dzien cyklu.


Dokładnie to chciałam napisać....Musisz zaczekać na pierwszą @ i po tym razem z lekarzem zadecydujesz co jest priorytetem. Leczenie endo , czy też może zajście w ciąże?