Visanne a antydepresanty

Masz problem? Zapytaj - może ktoś zna odpowiedź!
Magda1985
Początkujący
Posty: 9
Rejestracja: niedziela, 19 marca 2017, 15:24

Visanne a antydepresanty

Postautor: Magda1985 » sobota, 25 marca 2017, 20:53

Kobiety. Czy któraś ma taki przypadek, że niestety trzeba się posiłkować antydepresantami? Problem tylko jest taki, że jedne albo obniżają działanie Visanne albo podwyższają jego poziom. Ze względu na to, wielu leków tego typu nie można brać. I nie bardzo wiem, jak ten temat ugryźć.

Monia89
Początkujący
Posty: 1
Rejestracja: sobota, 25 marca 2017, 23:09
Nazwa: Monia89

Re: Visanne a antydepresanty

Postautor: Monia89 » sobota, 25 marca 2017, 23:26

Witaj, u mnie ze względu na to, że chorowalam na depresję ginekolog od razu wykluczył leczenie Visanne. Dobranie odpowiednich antydepresantow nie jest proste i może trochę potrwać, więc prędzej "zagadalabym" do ginekologa o zmianę leczenia.


Wróć do „Pytania i odpowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości