Dzien Kobiet

Co wiedzą na temat endo faceci? Jak pomagają? Czy wspierają swoje partnerki?
vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Dzien Kobiet

Postautor: vwd » poniedziałek, 8 marca 2010, 10:02

Czesc dziewczyny :-) Przez nasza kobiecosc meczymy sie i meczymy , ale dzis 08.03-nasze swieto... wszystkiego naj... najlepszego!!!!! Czy czasem zalujecie, ze urodzilyscie sie kobietami? Czy faceci faktycznie maja lepiej??

Awatar użytkownika
interadmin
Moderator
Moderator
Posty: 77
Rejestracja: niedziela, 10 maja 2009, 08:46
Kontaktowanie:

Re: NASZE SWIETO

Postautor: interadmin » czwartek, 25 marca 2010, 16:57

A tam akurat lepiej - po prostu inaczej. Ale wspieramy was, wspieramy. I cały czas się staramy. ;)
Pozdrawiam
Wzajemnie Sobie Pomagając
Pomagamy Sobie Samym
www.endometrioza.org

Zaklinka1989
Moderator
Moderator
Posty: 261
Rejestracja: środa, 31 marca 2010, 08:36

Re: NASZE SWIETO

Postautor: Zaklinka1989 » wtorek, 6 kwietnia 2010, 11:08

Oj nie każdy, Pawle, nie każdy. Ale oby to się zmieniało. Oby każdy mężczyzna zaczął rozumieć i wspierać. Pozdrawiam :)
Żaklina

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: NASZE SWIETO

Postautor: vwd » piątek, 16 lipca 2010, 18:22

Chcialabym publicznie powiedziec, ze mam b.kochanego meza :D, kt. ostatnio b. mi pomogl i pomaga nadal :) Slucha wszystkiego co mu mowie o endo, probuje zrozumiec moje teorie (a znajac mnie wiecie jakie one bywaja zawile ;) ) Byl ze mna ostatnio na wizycie u gina :) Pociesza mnie i wspiera! :D naprawde b.mu jestem wdzieczna za troske, bo wczesniej bywalo z tym roznie ;)

a co do faktu bycia kobieta... ;) mysle, ze bylabym tez fajnym facetem :lol: zazdroszcze facetom wiele, ale przede wszystkim tego, ze nie maja @ ;) z drugiej strony, uwielbiam chodzic w mini (w upaly wiatr podwiewajacy spodniczke jest doswiaczeniem, kt faceci moga nam tylko pozazdroscic :lol: ), no i lubie plakac, co pewnie nie jest zbyt meskie ;)

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 09:37

Re: NASZE SWIETO

Postautor: gosiak76 » piątek, 16 lipca 2010, 18:57

Na pewno jestemy inne i wielu mezczyzn by moglo nam pozazdroscic roznych rzeczy - np. naszego seksapilu. Dzieki kosmetykom stajemy sie inne - mozemy stac sie bardziej uwodzicielskie, romantyczne, seksowne.
Wszystko zalezy od naszego ubioru oraz pory gdzie sie wybieramy. Mamy wiekszy wybor w ciuszkach niz mezczyzni - oni maja tylko spodnie, spodenki, koszule a my jeszcze mamy do tego sukienki oraz spodniczki.

Ciesz sie Vwd ze masz wspanialego i wyrozumialego meza, ktory Cie wspiera, slucha oraz towarzyszy podczas wizyt u lekarza - mysle ze mezczyzna ktory wie przez co przechodzi jego druga polowa jest w stanie lepiej pomoc i doradzic niz taki ktory nie bierze pod uwage faktow ze choroba ktora nie jest widoczna z zewnatrz - powoduje ze jestesmy slabe, mamy swoje humory oraz ciezkie dni kiedy nie jest z nami latwo wytrzymac - najwazniejsze to moc zrozumiec druga osobe, potrafic sie z nia porozumiec - to juz duzo daje w zwiazku.

Mimo wszystko ciesze sie ze jestem kobieta :)
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: NASZE SWIETO

Postautor: vwd » wtorek, 27 lipca 2010, 11:47

jednak faceci maja zdecydowanie lepiej :P w nastepnym zyciu chce byc facetem!!!!!

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 09:37

Re: NASZE SWIETO

Postautor: gosiak76 » wtorek, 27 lipca 2010, 14:44

mysle ze faceci tez maja zapewne jakies problemy - zanim zdecydujesz sie byc facetem to przemysl z jakimi problemami moglabys sie spotkac bedac facetem poprzegladam info odnosnie chorob na ktore moga zachorowac faceci - chociaz malo sie slyszy ze faceci tak bardzo choruja - moze dlatego ze boja sie lekarzy i uwazaja ze nie sa im potrzebni - nie wiem - moze ktos moglby nam wytlumaczyc jak to naprawde jest i z jakimi problemami wiaze sie sytuacja bycia mezczyzna.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: NASZE SWIETO

Postautor: vwd » środa, 22 września 2010, 11:04

nie chodzi nawet o choroby, o endo... faceci maja lepiej w kazdej dziedzinie Predzej awansuja, wiecej zarabiaja... -obserwuje to niestety w swojej pracy.
Gdy wpadnie im do glowy pojscie na basen, biora slipy i ida ;) kobieta musi pomyslec czy moze isc, czy przypadkiem nie dostanie @ w trakcie, czy ma wydepilowane nogi, pachy, bikini, czy nie farbowala wczoraj wlosow, bo w chlorze moglaby splynac cala farba, czy po zmoczeniu wlosow bedzie miala czas, by je umyc, wysuszyc, ulozyc... :D
A kiedy wpadna niespodziewanie znajomi i nie ma co im podac, to kobieta sie tlumaczy: nie mialam czasu zrobic zakupow, nie mialam czasu posprzatac...
Nawet wpolne wyjscie na impre nie jest sprawiedliwe: facet moze ubrac sie jednakowo na wesele, pogrzeb, wreczenie nagrody, nawet dyskoteke, kobieta musi miec odpowiednia kreacje na rozne okazje, musi pomyslec czy w tym stroju nie byla ostatnio na wspolnym przyjeciu, czy jedno pasuje do drugiego, czy ma do tego bizuterie, torebke i buty ;) no, i nikt sie nie dziwi, ze to ona robi za taksowke i nie pije, a gdy umowia sie odwrotnie, zawsze znajdzie sie ktos kto powie jej facetowi: ze mna sie nie napijesz? zawolam Ci taryfe!

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 09:37

Re: NASZE SWIETO

Postautor: gosiak76 » środa, 22 września 2010, 15:23

w sumie masz racje - myslac w ten sposob jak Ty o wiele latwiej by nam sie zylo gdybysmy byly facetami - u mnie w pracy nie zauwazylam tego zeby faceci zarabiali wiecej od kobiety - zarabiamy tak samo i tak samo mozna awansowac - w Anglii rowniez starsze osoby maja duze szanse zatrudnienia niz w Polsce.
Czasem jednak wolalabym byc facetem - gdyz maja duzo latwiej i rzeczywiscie nie zastanawiaja sie zbytnio czy byli w tym gdzies, czy sa zakupy lub co trzeba kupic i czy jest posprzatane zeby ktos mogl przyjsc - za wiekszosc rzeczy to my jestesmy odpowiedzialne.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

domowniczka
Ekspert
Posty: 1507
Rejestracja: wtorek, 30 marca 2010, 09:05

Re: NASZE SWIETO

Postautor: domowniczka » wtorek, 9 listopada 2010, 12:42

faktycznie! :) Kobiety zyja inaczej niz faceci, bo oni sa beztroscy, a my widzimy rozne pulapki, zamartwiamy sie wszystkim... Ostanio uslyszalam w przychodni: Kobiety sie lecza, a fececi umieraja ;) - to tez jest jakas prawda

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 09:37

Re: NASZE SWIETO

Postautor: gosiak76 » wtorek, 9 listopada 2010, 13:13

Wielu mezczyzn obawia sie isc do lekarza gdy cos sie dzieje - zamykaja sie w sobie i staraja sie zagluszyc ten moment gdy jest cos nie tak - gdy jednak dolegliwosci sie nasilaja wtedy sa obawy rowniez i u nich - ale czasem wtedy jest za pozno na leczenie - mimo ze to oni powinni byc silniejsi to w walce z choroba czesto to my kobiety jestesmy silniejsze niz mezczyzni.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: NASZE SWIETO

Postautor: vwd » wtorek, 8 marca 2011, 10:11

Czesc dziewczyny :) :) :) Dzis znow mamy 8 marca :D Czy cos sie zmienilo u Was przez ostatni rok? U mnie zmienilo sie wiele... ale nadal czuje sie kobieta ;) Zycze wszystkiego dobrego dla kazdej z Was :) :) :)

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 09:37

Re: NASZE SWIETO

Postautor: gosiak76 » wtorek, 8 marca 2011, 12:57

U mnie sie tez wiele zmienilo od poprzedniego roku - pomimo to czuje sie kobieta w dalszym ciagu i mysle ze pomimo ze jestesmy kruchymi istotakami i tak zwana plcia slabsza to i tak jestesmy silniejsze od mezczyzn w walce z choroba ;)
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 13:24

Re: NASZE SWIETO

Postautor: vwd » czwartek, 8 marca 2012, 09:49

vwd pisze:Czesc dziewczyny :) :) :) Dzis znow mamy 8 marca :D Czy cos sie zmienilo u Was przez ostatni rok? U mnie zmienilo sie wiele... ale nadal czuje sie kobieta ;) Zycze wszystkiego dobrego dla kazdej z Was :) :) :)

Pozdrawima kazda z Was :)

Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53
Nazwa: Gosia

Re: Dzien Kobiet

Postautor: hercik17 » czwartek, 8 marca 2012, 10:58

W następnym życiu chcę być facetem!!! :lol: ale to przez chorobę.Sądzę że gdyby nie endo chciałabym pozostać babką.Jednak mam wspaniałego faceta i strasznie go kocham.mam nadzieję ,że wytrzyma jeszcze ze mną trochę.Wczoraj przyszedł z pracy o 15,zrobił obiad na dziś,zakupy,wszystko naszykował mi na górze,żebym się nie musiała schylać..na facebooku przed obchodami tygodnia świadomości ja rozsyłałam informację co,gdzie,kiedy.Powiedział,żebym wsadziła też do niego na tablicę.Spojrzałam na niego...a on powiedział-"no co mnie też to dotyczy" słodkie to było.Wsparcie mam i nie mogę narzekać,chociaż czasem patrząc na niego szkoda mi go że tak trafił.a więc kobietki do góry jajniki(jajnik) :) dziś nasz dzień!!!
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."


Wróć do „Męski punkt widzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość