Potrzebuje waszej rady...

Gdy współżycie boli... kiedy tracimy ochotę na seks... - jak temu zaradzić? Czy potrafisz o tym mówić?
Awatar użytkownika
EveLondon
Ekspert
Posty: 588
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:16

Potrzebuje waszej rady...

Postautor: EveLondon » niedziela, 27 listopada 2011, 10:57

Witajcie kochane... jestem w sytuacji podbramkowej... od kiedy zaczelam brac te tabeletki antykoncepcyjne zeby zatrzymac okres ... to nie dosc ze zle sie czuje i krawawie to kompletnie nie mam ochoty i energii na sex co odbija sie na moim zwiazku... dzis sie poklocilismy z samego rana teraz poszedl do pracy a ja siedze i mysle... przepraszal mnie ze jego slowa zabrzmialy jakby mu tylko na sexie zalezalo ale powiedzialam ze ma racje ze tak nie moze byc, ze wcale mi nie jest latwo byc taka... ze tez chcialabym sie cieszyc wspolzyciem... w piatek ide do lekarza zeby zmienic tabeletki ale czy to poprawi moje checi?? co ja mam robic? juz tyle ze mna wycierpial nie chce by brak sexu zniszczyl nasz zwiazek... macie jakies sposoby? bo nie chce sie zmuszac dlatego pytam czy macie jakies sposoby moze jakies srodki ?? pomozcie naprawde nie wiem co robic!!
"Ból jest jak tkanina. Im jest mocniejszy, tym więcej jest wart..."

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: gosiak76 » niedziela, 27 listopada 2011, 18:45

Ewelinko musisz sie zastanaowic z jakiego powodu nie masz ochoty na seks - jezeli bedziesz wiedziala to bedzie latwiej pomoc - jezeli jest to wysuszenie pochwy to sa na to srodki aby nawilzyc zeby wspolzycie wygladalo troszke inaczej gdyz suchosc rowniez moze miec na to wplyw ale nie wiedzac co jest tego przyczyna u Ciebie trudno nam bedzie w jakikolwiek sposob Tobie doradzic.
Nie ukrywam ze tez caly czas krwawilam na microgynonie jak Ty to zauwazylas i dopiero zrobienie badan hormonalnych pozwolily ustalic jakiego rodzaju tabletek potrzebuje - moze powinnas miec porobione badania hormonalne a wtedy to wszystko bedzie wygladac ciut inaczej.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
EveLondon
Ekspert
Posty: 588
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:16

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: EveLondon » niedziela, 27 listopada 2011, 19:29

dzieki gosiu za odpowiedz wiesz sama nie wiem wogole jakos unikam zblizen zrobilam sie niedotykalska... wiec samej mi ciezko okreslic... moze to krawienie i ciagle zmeczenie .... nie wiem... dobrze ze wspomnialas ze na microgynie tez krawawilas bo myslalam ze to znowu cos ze mna nie tak bo lekarz mowil ze ten lek stosuje wiekszosc kobiet w uk. a Ty zapytalas lekarza o badania hormonalne? czy on zaproponowal? czy po nich bedzie latwiej dobrac mi tabeletki? i czy takie badanie jest z krwi robione?
nie wiem moj kiedys kupil mi shoty do picia jakis koncentrat do podwyzszania checi seksualnych i chyba dzialaly ale chyba juz nie mam wiec moze skocze do sklepu kupic moze pomoga mi i tym razem... sama juz nie wiem...
"Ból jest jak tkanina. Im jest mocniejszy, tym więcej jest wart..."

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: gosiak76 » niedziela, 27 listopada 2011, 20:09

Badania hormonalne sa robione z krwi oczywiscie - zostalam wyslana na nie przez lekarza ginekologa i w ten sposob zauwazyli ze mialam podwyzszony androgen i teraz biore leki obnizajace poziom androgenu gdyz kwestia u mnie bylo rowniez to ze guz jajnika wytwarzal nadmiar androgenu w moim przypadku - no i juz pozostalam na razie na tabletkach ktore obnizaja poziom androgenu w moim przypadku.
Po takich badaniach jest latwiej dobrac tabletki gdyz rozne tabletki maja rozny sklad hormonalny a dzieki tym badaniom lekarze wiedza wtedy co jest organizmowi potrzebne i w jakiej ilosci abys mogla lepiej funkcjonowac.
Ja oprocz tego stosuje asequrelle dzieki czemu nie zauwazylam ze przybylo mi na wadze - sama nie wiem co moglabym Ci jeszcze doradzic. Jak pojdziesz do lekarza to zapytaj go o te bad. hormonalne - moze skieruje Cie na nie a jak nie to wejdz w kontakt ze swoim ginekologiem.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
rivombroza
Ekspert
Posty: 568
Rejestracja: niedziela, 10 kwietnia 2011, 14:33

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: rivombroza » poniedziałek, 28 listopada 2011, 17:04

Chmmm :shock: z kąd ja to znam!!!!!!!
Mi pomógł olej lniany lub olej z wiesołka w tabletkach w dawce 2 tabl 3 x dziennie.kiedy brałam Stediril 30 czy Danazol również opadło mi libido..niechciało mi sie nic ...a do tego te suchoty...pogadaj ze swoim facetem bo wiem że kłótnią niewiele się zdziała( na 1 miejscu jest nasza satysfakcja -czyli kobiety!!on musi zrozumiec że to są problemy ginekologiczne a jesli tego nie zrozumie ,to pewnie nie dojdziesz z nim do porozumienia.wiem że chciałabyś żeby on też był zadowolony ..ale nie na tym polega miłośc.
Nadzieja pomaga iść naprzód; wytrwałość - stać, a odwaga - wracać.

Awatar użytkownika
EveLondon
Ekspert
Posty: 588
Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2011, 10:16

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: EveLondon » wtorek, 29 listopada 2011, 16:26

Dziekuje ci kochana za podpowiedz tylko nie wiem czy te rzeczy dostane w uk wiec chyba musze poczekac do urlopu w pl a nie wiem kiedy to bedzie... nie no on rozumie tylko ja sie robie rozdrazniona bo chcialabym miec checi i wogole... no coz pozyjemy zobaczymy... buziaczki
"Ból jest jak tkanina. Im jest mocniejszy, tym więcej jest wart..."

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: gosiak76 » wtorek, 29 listopada 2011, 17:06

Ewelinko dostaniesz te rzeczy w UK bez problemu - zajrzyj do Holland & Barrett oraz poszukaj linseed oil (olej lniany) albo evening primrose oil (olej z wiesiolka). Primrose oil dostaniesz nawet w tesco na dziale health and beauty gdzie sa witaminy oraz leki.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
rivombroza
Ekspert
Posty: 568
Rejestracja: niedziela, 10 kwietnia 2011, 14:33

Re: Potrzebuje waszej rady...

Postautor: rivombroza » wtorek, 29 listopada 2011, 19:41

racja ja też kupuję olej w tesco jest tam bardzo dobry...bo ma taki posmak orzechowy 8)
Nadzieja pomaga iść naprzód; wytrwałość - stać, a odwaga - wracać.


Wróć do „Endometrioza i sprawy seksualne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość