Visanne

Opinie użytkowników na temat leków stosowanych w leczeniu endometriozy
Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53

Re: Visanne

Postautor: hercik17 » czwartek, 10 marca 2011, 19:38

catrina27 opiszę swoją historię ale muszę zebrać myśli...bo chyba trochę będę się musiała opisać.Zrobię to może jutro....
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."

Awatar użytkownika
catrina27
Ekspert
Posty: 522
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 11:53

Re: Visanne

Postautor: catrina27 » czwartek, 10 marca 2011, 20:02

Hercik17 na spokojnie sobie wszytko napisz, przemyśl. Przedstawić 7 lat to nie jest łatwa sprawa. Cieszę się, że zdecydowałaś się opisać ten okres. Wiem, że często jest to ciężkie i bolesne bo wszystko się przypomina i czasem rozdrapuje rany, ale warto ;)
" po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój"

Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53

Re: Visanne

Postautor: hercik17 » czwartek, 10 marca 2011, 20:07

catrina27 oj rozdrapuje rany...ale wiem że warto.Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jaka to ciężka walka...pozbieram myśli i wezmę się za pisanie(ale jednak nie obiecuję że jutro).Jak tylko chwilę to przemyślałam to wiem że będzie ciężko bo muszę w te lata wpisać stratę...stratę aniołeczka,ale....no dobra koniec :(
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."

Awatar użytkownika
catrina27
Ekspert
Posty: 522
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 11:53

Re: Visanne

Postautor: catrina27 » czwartek, 10 marca 2011, 20:23

To jest zawsze najtrudniejsze w tym wszystkim. Nie jesteś sama dziewczyny też wracają do tych trudnych wspomnień. Jak napiszesz to z miłą chęcią przeczytamy :) Pozdrawiam
Kasia
" po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój"

Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53

Re: Visanne

Postautor: hercik17 » czwartek, 10 marca 2011, 20:50

catrina27 jak ja się cieszę że jest taka strona....chociaż można się wygadać i wyżalić....czy ktoś czyta czy nie to nie ważne ale jakoś tak lepiej się człowiekowi robi.Przecież w końcu tu na forum wszyscy mają ten sam problem i dlatego się tak bardzo rozumiemy...i można się czegoś ciekawego dowiedzieć.Przed chwilą czytałam o leczeniu w Bicomie i mnie zainteresowało to bo miałam do czynienia z Bicomem i w 100 % ufam tej meodzie
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Visanne

Postautor: gosiak76 » czwartek, 10 marca 2011, 23:14

Ela pisze:Dziś sie dowiedzialam od lekarza ze jest jakiś zamiennik Visanne o tym samym działaniu troche tańszy kosztuje chyba 140 zl lekarz nie pamiętał jak się nazywa [...]
O ile dobrze pamietam to tym zamiennikiem jest Visabelle. Ten zamiennik stosowany jest chyba wlasnie w Anglii podczas gdy na rynku brytyjskim nie ma wprowadzonego jeszcze Visanne.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53

Re: Visanne

Postautor: hercik17 » piątek, 11 marca 2011, 07:30

Ciekawe czy ten zamiennik jest też skuteczny i nie ma większych skutków ubocznych jak Visanne.Bo przeważnie tańsze leki są inaczej oczyszczane...ja za Visanne płacę 180 zł
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."

Awatar użytkownika
catrina27
Ekspert
Posty: 522
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 11:53

Re: Visanne

Postautor: catrina27 » piątek, 11 marca 2011, 09:21

Aldona pisze:Czy Wy też tak się bujacie z tym plamieniem?

Aldonko ja miałam tylko w pierwszym miesiącu. Teraz się śmieje, że zamieniają mnie w faceta bo ani @ ani plamienia ani bólu - jak nie kobieta z endo :lol:
" po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój"

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Visanne

Postautor: gosiak76 » piątek, 11 marca 2011, 10:57

hahahha - dobre Kasiu, bo ja czuje sie tak samo poniekad gdyz krwawienia tylko po laparoskopii a zadnych @, a spowodowane jest to podwyzszonym poziomem androgenu i moja choroba ktora to spowodowala - sa tylko bole czasami ale tez juz ich tak nie odczuwam ostatnio od 3 dni.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
karolina794
Ekspert
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 20:50

Re: Visanne

Postautor: karolina794 » piątek, 11 marca 2011, 20:01

vwd pisze:Ciekawe czy dzieki Visanne ktoras zajdzie? :)

Ja właśnie zaszłam w trakcie,ale niestety jestem już po operacji.Nie mam teraz sił na pisanie :(
Gdzie są dzieci tam blisko do gwiazd *************

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Visanne

Postautor: gosiak76 » piątek, 11 marca 2011, 23:09

Karolinko domyslam sie ze jest to trudne teraz dla Ciebie - przytulam bardzo mocno kochana. Mam nadzieje ze wkrotce wrocisz do siebie chociaz to nie bedzie proste. buziaki
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
catrina27
Ekspert
Posty: 522
Rejestracja: sobota, 8 stycznia 2011, 11:53

Re: Visanne

Postautor: catrina27 » sobota, 12 marca 2011, 08:25

Karolino jesteśmy z Tobą. Wiem, że są to trudne chwile dla każdego kto tego doświadczy i potrzeba czasu. Tulę mocno :*
" po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój"

Awatar użytkownika
karolina794
Ekspert
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 20:50

Re: Visanne

Postautor: karolina794 » sobota, 12 marca 2011, 19:00

Najgorsze jest to,że na wiele rzeczy w życiu nie mamy wpływu.Na pewno przyczyniło się do tego leczenie antybiotykami i zastrzykami w czasie mojej ostatniej choroby :( Pogodzę się z tym z czasem,nie szukam winy...Bóg zrzuca na nas tyle,ile jesteśmy w stanie udźwignąć.Mam dla kogo żyć,mam dwóch wspaniałych mężczyzn i może tyle powinno mi do szczęścia wystarczyć?Może czas żeby się zastanowić nad tym czy wystaczająco szanuję i doceniam to co dostaję od losu.AAAAch...
Gdzie są dzieci tam blisko do gwiazd *************

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Visanne

Postautor: gosiak76 » sobota, 12 marca 2011, 19:16

Karolinko na to nie mialas zbyt duzego wplywu - moze gdyby lekarze o tym wiedzieli to zastosowaliby jakies inne leczenie. Masz wspanialych mezczyzn ale to nie znaczy ze tego nie doceniasz - chcialas dopelnic tego szczescia i nie win siebie za to. Sadze ze z tym szanowaniem tego co dostajesz jest wszystko ok a w zyciu dosc czesto jest tak ze los nas bardzo mocno doswiadcza i nie wiemy dlaczego tak sie dzieje. Trzymaj sie Karolinko - tule Cie cieplutko.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
karolina794
Ekspert
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 20:50

Re: Visanne

Postautor: karolina794 » sobota, 12 marca 2011, 19:34

Trafiłam do szpitala z powodu silnego krwotoku i bólu brzucha.Dużo gorzej bym to zniosła,gdybym wiedziała,że byłam w ciąży.Dowiedziałam się dopiero w trakcie,nie był to nawet 4 tydzień.Także dziewczyny mozna zajść w ciążę w czasie brania Visanne.Nawet na ulotce piszą,że zaleca się dodatkowe zabezpieczenie.
Gdzie są dzieci tam blisko do gwiazd *************


Wróć do „Leki i wasze doświadczenia z nimi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość